سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نام تویی که بی یاد تــ ـو در مردابم

 

 

 

من برای تو اینگونه تسبیح گفته ام...

یـــــا دل....یـــــادل....یــــادل...

یا اشک....یا اشک...یا اشک...

یا عشق..یا عشق..یا عشق...

بیـــــــا و بمان...

بیــــــــــا و بمـــــــان و بشــــــــنو،نوای نامت برسرِ زیانِ دلِ بی قرارم را

که چگونه به خاطره عشقت اشک از دیدگانش جاری ست...

این بار بیا و بمان...دلم عجیب هوای عشق بازیت را کرده است

بیا قراره این دلِ بی قرارِ من......بیا و اینـــــبار بمان

بیـــــــا که من آخرین سحرم را درکناره سجاده ام گذراندم

تا برای تو تسبیحی ببافم نه از سنگ...نه از مروارید و نه از بلور

من در درگاه خدا اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای آرامشِ دلـــــ ـــ ــی ک شکستم دعا کنم:(

این سحر من در قنوتم با اشک برای دلِ شکسته تو دعا کردم:(

 

 

پ.ن:گناهی کردم به وسعتِ دنیا!!

من سعی کردم دلی را که برایم چو دلم بود به بیرون رانمدلم شکست

با بــــــــغـــــــ ض بخوانید حرفِ دلـــــــــــم را

                                                                                                         


نوشته شده در شنبه 91/5/28ساعت 7:47 صبح توسط به نام او... نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت