سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به نام تویی که بی یاد تــ ـو در مردابم

 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

دیرگاهی است که لشکریان شیطان مرزهای قلبم را فتــــح کرده اند

 و به تاخـــت و تاز در ســــــرزمین های دلم مشغولند و نزدیـــــــــک اســت

که اخــــــــــــرین قلــــــــــــــــــــــعه های قلبـــــــــــم را فــــــــــــتح کنـــند.

لشکریان شیطان تمامی صفات حسنه ام،که سربازانم محسوب می شدند

 را به قتـــــــــــل رسانـــدند و به طرز وحشـــــــــــــیانه ای مثله شان کردند

 و به صـــــــــــــــــــــــــغیر و کبیـــــــــــــــر رحـــــــــــــــــــم نـــــــــــــــکردنـد

من در این هجوم وحشـــــــــــــــیانه نزدیک است که از ترس قلب تهی کنم

شیطان عیــــــــــــــناُ از همــــــــــــــــــــــان مــــــــــــــــــــــــــرزی رخنه کرد

 و به تدریج تمامـــــــی ملکـــــــــــــــم را به تسخیر درآورد که گمان نمیکردم

او از ناحیه ی دنیا دوســــــــــــتی و دنیا طلبـــــــــــــــــــــی در من نفوذ کرد

 و به تدریج تمــــــــــامی ســـــــــــــــــرزمین دلـــــــــــــــــــــــــم را فتح کرد.

دنیادوســـــــــــــتی و دنیا طلـــــــــــــــــــبی راس تمامی اشتباهات من بود.

 

اکنون این منم که بر بام آخرین قلعه ی قلبم ایستاده ام و همراه با تنها سرباز باقیمانده ام

 که زبده ترینشان هم هست یعنی "امید به خدا"از یک سو با حسرت به کشته شدگانم مینگرم

و غم نبودن و از دست دادنشان بر دلم سنگینی میکند و از سوی دیگر در آن دوردست ها لشکریان شیطان را می بینم

 که بر مرزهای قلبم آتش افروخته اند،قهقه ی مستانه شان تمام سرزمین دلم را پر کرده است و در انتظار آخرین حمله به سر می برند.

 

اما حالا که به دعــــــــــوت شما در این ســــــــــــرزمین نــــــــور

،جایی که محل رفت و آمد ملائــــــــک خـــــداست،قدم گذاشتم

با شـــــــــما عــــــــــــهد می بندم که یکی از همین شـــــب ها،

هنــــــگام ســـــــــحر در عین غافلگیری،با رمز لاالـــــــه الا اللّـــــه

به قلـــــــــــــــــب لشگر دشمـــــــــــــــــن حمــــــــله خواهم برد،

به امید آنکه شـــــــــــکوفه های ایمان دوباره در من گــــــــل کند

و زندگیـــــــــــــــــــــــم پر شود از یـــــــادِ خــــــــــــــــــــــــــــــدا.

"و کم من فئه قلبله غلبت فئه کثیره باذن الله و الله مع الصـابرین"

برایــــــم دعـــــــــا کنــیـــــــــد. . .

"ماهنامه امتداد"

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 92/1/14ساعت 11:0 صبح توسط به نام او... نظرات ( ) |



قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت